اوليويرا: بازي با گهر سخت است


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 29
بازدید ماه : 2291
بازدید کل : 60152
تعداد مطالب : 90
تعداد نظرات : 514
تعداد آنلاین : 1

به گزارش خبرنگار مهر، توني اوليويرا صبح امروز (پنجشنبه) در کنفرانس خبري قبل از بازي تيمهاي تراکتورسازي تبريز و گهر دورود در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ديدار تيم ما با گهر دورود در مقايسه با ساير بازي ها تفاوت چنداني ندارد چون ما اکنون در ليگي هستيم که کيفيت آن در قياس با سالهاي گذشته متفاوت است و اکنون شما مي بينيد که تيم اول جدول با تيم آخر جدول فقط سه باخت اختلاف دارند.

وي ادامه داد: پس از گذشت هشت هفته از ليگ دوازدهم، تيمهايي در بالاي جدول حضور دارند که قبلا نتوانسته بودند چنين رده هايي را به خود اختصاص دهند و مثال ديگري که مي توانم براي سطح نزديک تيمها به يکديگر بزنم اين است که تاکنون کمتر ديده شده که حدود نصف تيمهاي ليگ با اختلاف امتياز يک يا دو در تعقيب يکديگر باشند.

اوليويرا در خصوص ديدار با تيم گهر در تبريز تصريح کرد: در اين ليگ بازي کردن چه در داخل خانه و چه در خارج خانه تقريبا برابر است و شما بايد تيمي داشته باشيد که در برابر سختي هايي که حريفان براي شما ايجاد مي کنند مقاومت کرده و به خوبي از آن عبورکنيد و بازي با گهر دورود نيز از اين قاعده مستثني نيست.

وي با اشاره به پيش بيني خود از نوع بازي تيم گهر در خانه تراکتورسازي گفت: تيم گهر در بازي فردا براي انجام يک بازي فشرده در يک سوم دفاعي خود به ميدان خواهد آمد و هدف اين تيم حملات سريع و انجام ضد حملات با استفاده از بازيکنان سرعتي در خط حمله خواهد بود.

سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر در خصوص اينکه "چرا تيم تراکتورسازي نسبت به بازي هاي ابتداي فصل خود افت داشته و از سه ديدار اخير تنها دو امتياز کسب کرده است؟" تصريح کرد: اين نتايج براي من غافلگير کننده نبود چراکه من از اول فصل مي دانستم که امسال تيمها بالا و پايين خواهند داشت و در اين بين تيم ما نيز که در ابتداي فصل ديدارهاي تدارکاتي و دوران بدنسازي خوبي نداشت دچار اين مشکل اين خواهد شد که اکنون چنين شده است.

وي در پاسخ به اين سئوال که حواشي چند هفته گذشته به چه ميزان در ثبت نتايج ضعيف تراکتورسازي در سه بازي اخير دخيل بوده، اظهار داشت: مسايلي که در چند هفته گذشته در تيم اتفاق افتاده، مواردي هستند که بايد در داخل باشگاه مورد بحث و بررسي قرارگيرد اما اينکه بازيکن هنگام تعويض شدن ناراحت مي شود امري طبيعي است چراکه هيچ بازيکني موقع تعويض با خنده از زمين بيرون نمي آيد و شما در بازي هفته قبل چلسي ديديد که تورس نيز هنگام خروج از زمين ناراحت بود.

اوليويرا که به بحث کردن در خصوص بي انضباطي چند تن از بازيکنان تراکتورسازي که چندبازي است در ترکيب اين تيم حضور ندارند چندان راغب نبود، در ادامه گفت: من شنيده ام که جوي به راه افتاده که نشان داده شود در تيم تراکتورسازي انضباط وجود ندارد اما بايد بگويم که به غير از کارت قرمز قاسم دهنوي در ديدار با مس کرمان، درديگر بازيها بازيکنان ما چندان بي انضباطي از خود نشان نداده اند و تيم ما يکي از با اخلاق ترين هاي ليگ است.

وي افزود: در باشگاه تراکتورسازي کميته انضباطي وجود دارد که گزارش مربيان را بررسي مي کند و تصميم مي گيرد و مديريت باشگاه و خود من در تيم سعي مي کنيم که اين مسايل را اداره کنيم و اين را مي گويم که ما در ادامه فصل مشکل انضباطي نخواهيم داشت.

سرمربي پرتغالي تراکتورسازان که احسان حاج صفي و محسن فروزان را به دليل بي انضباطي در يکي، دو ديدار اخير از ترکيب تيمش خارج کرده در اين خصوص يادآور شد: در باشگاه تراکتورسازي دستهاي سنگيني براي برخورد با بي انضباطي وجود دارد اما من مربي اي هستم که هيچ بازيکني را يک ماه يا دو ماه اخراج نخواهم کرد و اين را در ابتداي فصل به خود بازيکنانم نيز گفته ام.

وي در ادامه با اشاره به اينکه هنوز نتوانسته ترکيب و سيستم بازي تيم تراکتورسازي را به يک سطح ثابت و مشخص برساند، تصريح کرد: تيم تراکتورسازي هنوز در نوع ارائه فوتبال خود در نوسان هست و به سيستم و ترکيب خاص و مشخصي دست پيدا نکرده که اين مسئله نيز به اتفاقات گذشته و اينکه من همه بازيکنانم را در زمانهاي مورد نياز در اختيار نداشتم بر مي گردد.

وي اضافه کرد: من وقتي به تبريز آمدم، ديدم که تيم بسته شده و بالطبع من خودم را آماده کردم تا با اين بازيکنان اخت شوم و البته اين را هم بگويم که تنها چيزي که اکنون مي توانم بگويم اين است که ما بايد تمرکز خود را روي فوتبال معطوف کنيم کار خود را به خوبي را انجام دهيم.

به گفته توني اوليويرا تيم تراکتورسازي نسبت به بازيهاي قبلي خود تغيير چنداني در ترکيب خود نخواهد داشت و گفته مي شود بازيکنان بي انضباط اين تيم همچنان بايد دور از ترکيب اصلي باشند.

تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز از چارچوب بازيهاي هفته نهم ليگ برتر از ساعت 16:30 با قضاوت سيد حسين زرگر در ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز ميزبان تيم گهر دورود خواهد بود.

تراکتورسازي با 13 امتياز در رده هفتم و گهر با شش امتياز در خانه نازل شانزدهم ايستاده است. 




:: بازدید از این مطلب : 5697
|
امتیاز مطلب : 50
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

[Comment_Gavator]
شهرام در تاریخ : 1391/6/30/4 - - گفته است :
[Comment_Content]


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گهر دورود نگین زاگرس و آدرس gaharfc-doroud.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com